جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
ایده‌های اینستاگرامی پولساز؛ محصولات پرفروش اینستاگرام کدامند؟

محصولات پرفروش اینستاگرام

 

پرفروش‌ترین محصولات اینستاگرام؛ چه چیزی در اینستاگرام بفروشیم؟

این روزها دیگر اینستاگرام محل تفریح و سرگرمی افراد نیست، بلکه بسیاری از افراد در حال خرید از صفحات اینستاگرامی هستند! همین مسئله موجب شده تا افرادی زیادی به دنبال راه‌ اندازی یک صفحه اینستاگرامی برای فروش محصولات و خدمات خود هستند. به کسب و کارهایی که در اینستاگرام راه اندازی می شود، کسب و کار اینستاگرامی می گویند که طرفداران بسیار زیادی هم دارد. معمولاً وجه تمایز کسب و کار اینستاگرام با سایر کسب و کارها، این است که محصولات خاصی ارائه می شود و در بسیاری از مواقع قیمت آن ها هم مناسب تر است. به عنوان یک کاربر، شاید قصد داشته باشید که یک فروشگاه اینستاگرام راه اندازی کرده و کسب درآمد کنید؛ اما چه فروشگاهی راه اندازی کنیم؟ در این مقاله می خواهیم به بررسی محصولات پر فروش در اینستاگرام بپردازیم تا بتوانید از بین ایده های مطرح شده، یکی را برای راه اندازی صفحه اینستاگرامی خود انتخاب کنید.

محصول پرفروش اینستاگرام چیست؟

پیش از آن که بخواهیم این مفهوم را بررسی کنیم، ابتدا بهتر است آمار و ارقامی از اینستاگرام ارائه کنیم! اینستاگرام در حال حاضر بیش از ۱ میلیارد کاربر در سراسر دنیا دارد و توانسته مخاطبان هدف هر نوع محصول یا خدماتی را در خود جای دهد. جالب این است که از این تعداد، ۵۰۰ میلیون نفر به صورت روزانه از آن استفاده می کنند که یک سوم این آمار مربوط به صفحات تجاری است! در واقع بیش از ۱۵۰ میلیون نفر از کاربران روزانه از صفحات تجاری مربوط به برندها و فروشگاه‌های اینستاگرامی بازدید می‌کنند که رقم بسیار بالایی است. بر اساس گزارش‌ها، ماهانه حدود ۱۳۰ میلیون خرید اینستاگرامی از صفحات اینستاگرام انجام می‌شود که باز هم رقم خیره کننده‌ای است!

حال در میان این تعداد فروش، برخی محصولات فروش بیشتری دارند که تحت عنوان محصول پرفروش اینستاگرامی شناخته می‌شوند! البته اینستاگرام آن قدر بزرگ است که شما هر محصولی هم که بفروشید، تعداد زیادی مخاطب در آن وجود دارد اما اگر می خواهید دسترسی به مخاطبان هدف راحت تر باشد، بهتر است به سراغ موضوعات عمومی بروید. به عنوان مثال ممکن است همه افراد به لوازم یدکی خودرو نیاز نداشته باشند اما همه افراد به خرید لباس نیاز دارند! بنابراین بوتیک آنلاین برای خرید لباس یک ایده عالی برای راه اندازی فروشگاه اینستاگرامی است. در ادامه می‌خواهیم به بررسی چند مورد از ایده‌هایی که می‌تواند به شما در زمینه داشتن یک فروشگاه پر سود اینستاگرامی کمک کند، می پردازیم:

 

ایده‌های پولساز اینستاگرام

 

  1. بوتیک لباس آنلاین

اگر به دنبال محصولات پر فروش اینستاگرام هستید، قطعاً بوتیک لباس در صدر جدول قرار می‌گیرد! لباس یکی از مواردی است که هر فردی به آن نیاز دارد؛ حتی افرادی که خیلی ثروت‌مند نیستند هم به خرید لباس علاقه دارند و با توجه به این که لباس در انواع قیمت‌ و کیفیت وجود دارد، شما می‌توانید با توجه به مخاطبان هدف خود محصولات متناسب با نیاز آن‌ها را تولید یا فراهم کنید. با راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی و فروش لباس، به راحتی می‌توانید درآمد عالی داشته باشید؛ البته ممکن است در ابتدای راه رقیبان زیادی سر راه شما باشند اما با استراتژی و تبلیغات درست، خیلی راحت می‌توانید از آن‌ها سبقت بگیرید و به شماره یک بازار خود تبدیل شوید.

ایده‌های زیادی برای بوتیک آنلاین وجود دارد! مثلاً شما می‌توانید یک صفحه اینستاگرامی راه‌اندازی کنید و تنها ست لباس بفروشید. در این صورت اگر بتوانید خاص و شیک کار کنید، می توانید خیلی سریع بازار اینستاگرام را بگیرید و به بهترین حوزه خود تبدیل شوید.

  1. کیف و کفش

یکی دیگر از ایده‌هایی که برای پول درآوردن از فروشگاه اینستاگرام بسیار عالی است، کیف و کفش است! کیف و کفش در سراسر دنیا از پرفروش ترین محصولات اینستاگرام و حتی فروشگاه های فیزیکی است. در اینستاگرام شما می توانید کیف و کفش های بسیار زیبا و شیک قرار دهید و مشتریان خود را پیدا کنید. رقابت در این حوزه کمتر از بسیاری از موضوعات نظیر بوتیک لباس است و سود این حوزه هم بسیار عالی است.

شما می توانید به صورت تخصصی روی یک حوزه خاص از کیف نظیر حوزه اداری کار کنید یا انواع کیف متناسب با حوزه های مختلف را در صفحه اینستاگرام خود قرار دهید. این مسئله بستگی به سلیقه و البته بودجه شما دارد که باید خودتان برای آن تصمیم بگیرید. ایده‌های مختلفی برای این حوزه وجود دارد؛ مثلاً اگر زنانه و مردانه می‌فروشید، بهتر است دو صفحه مختلف برای آن داشته باشید تا کاربران راحت تر کیف دلخواه خود را پیدا کنند.

  1. محصولات آموزشی

احتمالاً تا به حال صفحات بسیار زیادی را مشاهده کرده اید که در حوزه های مختلف نظیر گرافیک یا برنامه نویسی آموزش می دهند! چنین صفحاتی به کاربران آموزش های رایگان می دهند تا از روش های مختلفی کسب درآمد کنند. به عنوان مثال افرادی حضور دارند که با نام شخصی خود فعالیت می کنند و با ارائه آموزش رایگان در اینستاگرام، برندسازی شخصی انجام می دهند. از طرف دیگر، چنین افرادی می توانند یک دوره آموزشی ضبط کنند و آن را برای فروش به کاربران ارائه کنند. راه های مختلفی برای صفحات آموزشی وجود دارد تا بتوانند درآمد خوبی داشته باشند و البته درآمدهای بسیار خوبی هم دارند.

اگر شما در حوزه خاصی متخصص هستید، می توانید شروع به تولید آموزش های رایگان و حرفه ای کنید و با این کار، نظر کاربران خود را جلب کنید. البته باید در مورد شیوه درآمدی خود فکر کنید؛ ممکن است بخواهید از چند روش کسب درآمد کنید که باز هم عالی خواهد بود.

  1. لوازم آرایشی

لوازم آرایشی یکی محصولات پر مصرف در بین خانوم ها است که چند سالی است آقایان هم از آن استفاده می کنند! بنابراین در این حوزه همه افراد، چه کم و چه زیاد، به آن نیاز دارند و می تواند یک بازار عالی برای شما باشد. در اینستاگرام می توانید فروشگاه اینستاگرام لوازم آرایشی خود را راه اندازی کنید و فروش عالی تجربه کنید. اگر هشتگ های این حوزه را هم ببینید، متوجه می شوید که برای آن میلیونی پست تولید شده است که نشان دهنده اهمیت بسیار زیاد و طرفداران زیاد آن است. همچنین صفحات آرایشی هم فالوورهای زیادی دارند اما بسیاری از آن ها آموزشی هستند؛ شما می توانید یک فروشگاه اینستاگرامی برای فروش لوازم آرایشی تولید کنید تا فروشگاه یکی از محصولات پر فروش اینستاگرام را در دست داشته باشید.

در حال حاضر بسیاری از فروشگاه های اینترنتی که روی سایت فعالیت می کردند، در اینستاگرام هم فعالیت می کنند تا بتوانند فروش عالی تجربه کنند.

  1. دکوراسیون خانه و تجاری

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در یک صفحه اینستاگرام دکوراسیون مربوط به منزل را دیده باشید و از آن خوشتان بیاید! حال همین مسئله می تواند یک ایده عالی برای راه اندازی یک فروشگاه اینستاگرامی باشد. حتی ممکن است یک دکوری روی دکوراسیون شما تاثیرگذار باشد و با دیدن آن در یک صفحه اینستاگرامی، آن را خریداری کرده باشید. شما می توانید یک صفحه اینستاگرام راه اندازی کنید و دکوراسیون منزل به فروش برسانید. حتی می توانید از چیزهای ساده نظیر لوستر و حباب‌های لامپی شروع کنید تا بعداً کار خود را گسترش دهید! برای فعالیت در این حوزه کمی تخصص و علاقه لازم است تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.

همچنین سعی کنید محصولاتی را به فروش برسانید که بتوانید به همه جای کشور ارسال کنید و با این کار درآمد خود را افزایش دهید.

  1. انواع ساعت و اکسسوری

یکی دیگر از محصولات پرفروش اینستاگرام ساعت و اکسسوری است! شاید برای خودتان هم پیش آمده باشد که از یک صفحه اینستاگرامی ساعت خریده باشید. شما می توانید ساعت و اکسسوری های خاص را در صفحه اینستاگرام خود قرار دهید و آن را به فروش برسانید. در حال حاضر هشتگ های مربوط به ساعت و برندهای آن هم تعداد زیادی پست دارند و معمولاً به صورت میلیونی در پست های اینستاگرام مورد استفاده قرار گرفته است.

  1. فروش دست‌ سازه ‌های هنری

آخرین ایده برای راه اندازی فروشگاه اینستاگرامی، فروش دست سازه های هنری است! در حال حاضر بسیاری از افراد و به خصوص خانوم ها، دست به چنین کاری می زنند و درآمد بسیار عالی از آن دارند. اگر شما هم تخصص و علاقه به این کار دارید، بهتر است هر چه زودتر شروع کنید تا پول های زیادی را با اتلاف زمان از دست ندهید.

نتیجه‌گیری

در این مقاله سعی کردیم به بررسی ایده های عالی در زمینه محصولات پر فروش اینستاگرام بپردازیم تا بتوانید یکی از آن ها را برای راه اندازی فروشگاه اینستاگرامی استفاده کنید! اگر سوالی دارید، می توانید از طریق بخش نظرات مطرح کنید تا شما را راهنمایی کنیم. همچنین اگر تجربه ای در این زمینه دارید، در بخش نظرات با ما و سایر کاربران از تجربیات خود بگویید تا استفاده کنیم.

نویسنده مطلب

دیدگاهتان را بنویسید