جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
پر درآمدترین سلبریتی های اینستاگرام
پر درآمدترین سلبریتی های اینستاگرام

 

پر درآمدترین سلبریتی های اینستاگرام

چند سالی است که افراد زیادی از اینستاگرام پول در می‌ آورند و در صدر لیست، افرادی هستند که نزد کاربران اینستاگرام بسیار محبوب هستند. شاید شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که از اینستاگرام پول در بیاورید اما آیا واقعاً درآمد شما به اندازه افرادی است که شهرت جهانی دارند؟ قطعاً خیر. یکی از مسائلی که باعث شده تا افراد زیادی به دنبال پول درآوردن از اینستاگرام باشند، این است که سلبریتی‌ های زیادی در دنیا به صورت میلیون دلاری پول در می‌آورند و همین مسئله انگیزه‌ای برای کاربران دیگر است تا فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کنند. حال شاید این سوال برای شما کاربران پیش بیاید که پردرآمدترین سلبریتی ‌های اینستاگرام کدام هستند؟ در این مقاله می‌ خواهیم به بررسی پردرآمدترین سلبریتی‌های ایرانی و خارجی در اینستاگرام بپردازیم.

سلبریتی های پردرآمد؛ پردرآمدترین ها کدام هستند؟

سلبریتی‌ها افرادی هستند که شهرت بسیار زیادی دارند و نزد کاربران جهان محبوب هستند! به عنوان مثال بازیگران هالیوود از جمله سلبریتی‌های محبوب در سراسر دنیا هستند که اگر بخواهند از اینستاگرام پول در بیاورند، درآمد بسیار عالی خواهند داشت. حال از میان هزاران سلبریتی در سراسر دنیا، برخی از آن‌ ها از اینستاگرام پول در می‌آورند و البته درآمد بسیار خوبی هم دارند. شاید برایتان جالب باشد اما در حال حاضر سلبریتی های ایرانی هم علاقه زیادی به چنین روش کسب درآمدی دارند و اینستاگرام باعث شده تا درآمد آن ها چندین برابر شود.

 

پردرآمدترین سلبریتی‌ های خارجی

 

راه‌های مختلفی برای کسب درآمد سلبریتی ها از اینستاگرام وجود دارد اما رایج ترین آن، تبلیغات اینستاگرامی است! در واقع کسب‌وکارهایی وجود دارند که حاضرند بابت انتشار تبلیغات در صفحه سلبریتی ها، هزینه زیادی پرداخت کنند. البته با توجه به محبوبیت سلبریتی ها، بازدهی تبلیغات در صفحات آن ها هم بسیار زیاد است و این مسئله باعث می شود تا دو طرف سود خوبی ببرند.

پردرآمدترین سلبریتی‌ های خارجی

اکنون که با مسئله کسب درآمد سلبریتی ها آشنا شدید، زمان آن می رسد که با پردرآمدترین سلبریتی های جهان آشنا شوید! در این قسمت به بررسی ۱۰ سلبریتی پردرآمد در سراسر دنیا می پردازیم تا ببینید کدام دسته از سلبریتی ها بیشترین درآمد را از اینستاگرام دارند:

  1. کریستینو رونالدو (Christiano Ronaldo)

کریستینو رونالدو را همه می شناسید؛ حتی اگر شما فردی هستید که به فوتبال علاقه ای ندارید، باز هم رونالدو به قدری معروف و پرچم دار است که همه ما او را می شناسیم. رونالدو ستاره پرتغالی است که در فوتبال شهرت بسیار درخشانی دارد!

رونالدو به ازای دریافت هزینه حاضر است پست تبلیغاتی شما را منتشر کند؛ در حال حاضر هزینه دریافتی رونالدو بابت هر پست تبلیغاتی ۱٫۶ میلیون دلار است که تنها شرکت های بسیار بزرگ حاضر به پرداخت چنین هزینه ای می شوند. در حال حاضر رونالدو بیش از ۳۲۰ میلیون فالوور دارد که رقم بسیار بزرگ است!

  1. آریانا گرانده (Ariana Grande)

آریانا گرانده یکی از افراد آمریکایی است که شهرت زیادی در زمینه موسیقی و بازیگری دارد! این خواننده سن زیادی ندارد اما از ۱۵ سالگی در زمینه موسیقی پاپ و نمایش موزیکال فعالیت کرده است و در حال حاضر طرفداران بسیار زیادی دارد. همین مسئله موجب شده تا به یکی از ۱۰ فرد برتری که بیشترین درآمد را از اینستاگرام دارد، تبدیل شود! در حال حاضر آریانا گرانده بیش از ۲۵۰ میلیون فالوور دارد که رقم بسیار زیاد است و همین مسئله باعث شده تا بابت هر پست تبلیغاتی حدود ۱٫۵۱ میلیون دلار هزینه دریافت کند.

  1. دواین جانسون (Dwayne Johnson)

یکی از بازیگران بسیار مشهوری که شاید همه ما او را بازی های کشتی حرفه ای با نام راک (The Rock) بشناسیم، یکی از افرادی است که بیشترین درآمد را در اینستاگرام دارد! علاوه بر کشتی، راک یکی از برترین بازیگران آمریکایی است که فیلم های او در صدر فیلم های جهان قرار دارند. همچنین این شخصیت، در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۹ در لیست ۱۰۰ شخصیت تاثیرگذار دنیا در مجله تایم معرفی شد. راک در حال حاضر بیش از ۲۵۹ میلیون فالوور دارد و همین مسئله باعث شده تا پست های تبلیغاتی او به یکی از گران ترین ها تبدیل شود. در حال حاضر راک بابت هر پست تبلیغاتی حدود ۱٫۵۲ میلیون دلار دریافت می کند که رقم بسیار بالایی است!

  1. لئو مسی (Leo Messi)

مسی یکی از فوتبالیست های مطرح دنیا است و هیچ شخصی وجود ندارد که او را نشناسد! ستاره آرژانتینی که به واسطه چندین سال بازی کردن در تیم بارسلونا شناخته شد و در حال حاضر یکی از شخصیت های بسیار مطرح و مشهور دنیا است. این شخصیت فوتبال طرفداران بسیار زیادی دارد و در حال حاضر توانسته بیش از ۲۴۳ میلیون فالوور داشته باشد! همچنین مسی پست تبلیغاتی به ازای دریافت هزینه در صفحه خود منتشر می کند و هزینه تبلیغات پستی در این صفحه ۱٫۱۶ میلیون دلار است.

  1. سلنا گومز (Selena Gomez)

سلنا گومز یکی دیگر شخصیت های بسیار مشهور در دنیا است که در زمینه موسیقی و بازیگری فعالیت می کند! بسیاری از آلبوم های موسیقی او در آمریکا در لیست ده اثر برتر قرار گرفته اند و توانسته در صدر جدول فروش قرار بگیرد. در حال حاضر سلنا شخصیت بسیار محبوبی در میان افرادی است که به موسیقی و فیلم علاقه دارند. سلنا گومز در حال حاضر بیش از ۲۵۰ میلیون فالوور دارد و هزینه پست تبلیغاتی او بیش از ۱٫۴۶ میلیون دلار است که رقم بسیار بالایی است! بسیاری از شرکت های مطرح در زمینه مد و پوشاک از او به عنوان مدل تبلیغاتی استفاده می کنند.

  1. بیانسه نولز (Beyonce Knowles)

یکی دیگر از شخصیت های بسیار معروفی که در زمینه موسیقی فعالیت دارد، بیانسه نولز است! پیش از آن که این شخصیت به صورت فردی فعالیت کند، در گروه معروف Destiny’s Child حضور داشت و از همان زمان محبوبیت خود را بیشتر کرد. در حال حاضر او یکی از محبوب ترین خواننده های دنیا است و توانسته بیش از ۱۰۰ میلیون رکورد، آثار خود را در دنیا به فروش برساند. جالب است بدانید که کمپانی نتفلیکس فیلمی در مورد زندگی او ساخته است و او هم در صفحه خود فیلم را تبیلغ کرده است! در حال حاضر او بیش از ۱۹۸ میلیون فالوور دارد و بابت هر پست تبلیغاتی حدود ۱٫۱۴ میلیون دلار هزینه دریافت می کند.

  1. جاستین بیبر (Justin Bieber)

جاستین بیبر یکی از سلبریتی های جهانی است که در زمینه موسیقی فعالیت می کند! اون از سال ۲۰۰۷ فعالیت خود را در زمینه خوانندگی، نوشتن شعر و نواختن ساز شروع کرد و از سال ۲۰۰۸ با بستن قرارداد رسمی، فعالیت خود را آغاز کرد و وارد صنعت موسیقی شد. در حال حاضر اون جزء بزرگ‌ترین خواننده های دنیا است که طرفداران بسیار زیادی دارد و توانسته بیش از ۱۸۷ میلیون فالوور را در صفحه اینستاگرام خود جذب کند. با توجه به تعداد بالای فالوورهای آن، در حال حاضر هزینه تبلیغات پست اینستاگرام در صفحه جاستین بیبر حدود ۱٫۱ میلیون دلار است.

  1. کیم کارداشیان (Kim Kardashian)

یکی از شخصیت های مشهور در دنیا که در زمینه های مختلفی نظیر مدل، بازیگر، کارآفرین، شخصیت تاثیرگذار اجتماعی و همچنین ستاره نمایش های واقع نما فعالیت دارید، کیم کارداشیان است. او یک شخصیت آمریکایی تبار است که در لس آنجلس به دنیا آمده و فرزند یکی از وکیل های بزرگ در آمریکا است. در حال حاضر کیم کارداشیان بیش از ۲۴۲ میلیون فالوور دارد و همین مسئله باعث شده تا به یکی از صفحات پر درآمد اینستاگرام تبدیل شود. در حال حاضر او به ازای هر پست تبلیغاتی مبلغ ۱٫۴۱ میلیون دلار دریافت می کند!

  1. تیلور سویفت (Taylor Swift)

تیلور سوییفت یکی از سلبریتی های بزرگ دنیا است که توانسته بیش از ۱۷۰ میلیون فالوور جذب کند و یکی از افرادی باشد که بیشترین کسب درآمد را از صفحه اینستاگرام خود می کند! این شخصیت برجسته که در زمینه موسیقی و نوشتن ترانه فعالیت می‌کند، توانسته ۳۲ جایزه موسیقی بیلیبورد را از آن خود کند! در حال حاضر هزینه تبلیغات در صفحه تیلور سوییفت از ۳۳۰ هزار دلار شروع شده و تا بیش از ۵۵۰ هزار دلار هم می رسد. البته ناگفته نماند که این شخصیت معمولاً در زمینه موسیقی تبلیغات می کند و در زمینه های دیگر کمتر فعالیت دارد!

  1. کوین هارت (Kevin Hart)

اگر در زمینه استندآپ و کمدی فعالیت دارید و برنامه های آن را دنبال می کنید، شاید تا کنون نام کوین هارت به گوشتان خورده باشد! کوین هارت یکی از شخصیت های فعال در زمینه بازیگری، استندآپ کمدی و تهیه کنندگی است که توانسته طرفداران بسیار زیادی داشته باشد. این شخصیت آمریکایی محبوبیت بسیار بالایی در اینستاگرام دارد و توانسته ۱۱۸ فالوور جذب کند. در حال حاضر هزینه تبلیغات در صفحه این شخصیت محبوب، از ۲۳۰ هزار دلار شروع شده تا بیش از ۳۸۰ هزار دلار هم ادامه پیدا می کند.

تا اینجای مقاله به بررسی ۱۰ مورد از پردرآمد ترین سلبریتی های خارجی پرداختیم که قطعاً پردرآمد ترین سلبریتی های دنیا هستند! اگر علاقه دارید که بدانید پردرآمدترین سلبریتی های ایرانی کدام هستند، در بخش بعدی همراه ما باشید.

پردرآمدترین سلبریتی‌ های ایرانی

در بخش قبلی به بررسی ۱۰ مورد از سلبریتی های بزرگ دنیا پرداختیم اما شاید شما علاقه داشته باشید که با درآمد سلبریتی های ایرانی هم آشنا شوید! در این بخش می خواهیم به بررسی ۳ مورد از پردرآمدترین سلبریتی های اینستاگرامی بپردازیم:

  1. حسن ریوندی

حسن ریوندی یکی از سلبریتی های ایرانی است که در زمینه طنز و استندآپ کمدی فعالیت دارد! ریوندی یکی از شخصیت های محبوبی است که بسیاری از افراد علاقه زیادی برای حضور در استندآپ کمدی او دارند. دلیل آن هم سرگرم کننده بودن استندآپ های او است. در حال حاضر حسن ریوندی نزدیک به ۱۷ میلیون فالوور دارد که رقم بسیار خیره کننده ای است! برای تبلیغات در صفحه این سلبریتی، حدود ۳۰ میلیون تومان بابت هر پست پرداخت کنید. تقریباً می توان گفت که پر درآمدترین صفحه اینستاگرام در میان سلبریتی های ایرانی همین صفحه است.

  1. محمد امین کریم‌پور

اگر در اینستاگرام فعالیت داشته باشید، قطعاً واینرها و سلبریتی های زیادی را دنبال می کنید و اگر افراد برجسته این حوزه را دنبال کرده باشید، قطعاً محمدامین کریم پور هم جزء آن ها است. در واقع این شخصیت از اولین شخصیت هایی است که در اینستاگرام فعالیت خود را آغاز کرد و توانست به یکی از پردرآمدترین صفحات اینستاگرامی تبدیل شود. محمدامین کریم پور در حال حاضر حدود ۴٫۷ میلیون فالوور دارد که رقم بالایی است! همین مسئله منجر به افزایش درآمد او شده و در حال حاضر بابت هر پست تبلیغاتی ۳۰ میلیون تومان به صورت میانگین، دستمزد دریافت می کند.

  1. صدف بیوتی

با وجود آن که در میان ایرانی ها، خانم ها فعالیت کمتری در اینستاگرام دارند اما افرادی هم هستند که به یکی از بزرگ ترین صفحات اینستاگرامی تبدیل شده اند. صدف بیوتی یکی از صفحاتی است که چندین سال فعالیت داشته و اکنون به یکی از بزرگ ترین و پردرآمدترین صفحات اینستاگرامی تبدیل شده است! در حال حاضر صدف بیوتی حدود ۳٫۶ میلیون فالوور دارد و بابت هر پست تبلیغاتی که منتشر می کند، حدود ۲۵ میلیون تومان هزینه دریافت می کند. بسیاری از تبلیغات منتشر شده در این صفحه، مربوط به لوازم آرایشی و حوزه هایی است که مربوط به خانوم ها می شود.

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی ۱۰ مورد از پردرآمدترین سلبریتی های خارجی و ۳ مورد از ایرانی ها در اینستاگرام پرداختیم! اگر نظر یا تجربه ای در مورد این افراد یا صفحات دیگر دارید، می توانید از طریق بخش نظرات مطرح کنید تا شما را راهنمایی کنیم.

https://influencermarketinghub.com/instagram-highest-paid

https://www.theguardian.com/technology/2021/jun/30/cristiano-ronaldo-shoots-to-top-of-instagram-rich-list

نویسنده مطلب

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید