جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
پشتیبان اینستاگرام
راهنمای کامل ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام

پشتیبان اینستاگرام

 

اینستاگرام هم یک شبکه اجتماعی مانند پلتفرم‌های دیگر است که گاهی اوقات مشکلی برای حساب کاربری ما پیش می‌آید! در چنین شرایطی ممکن است دست به هر کاری بزنیم، مشکل رفع نشود و نیاز به ارتباط برقرار کردن با پشتیبانی اینستاگرام داشته باشیم. اما چگونه می توان با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار کرد و با تماس با اینستاگرام مشکل خود را رفع کرد؟ در این مقاله می‌خواهیم به بررسی کامل پشتیبانی اینستاگرام، روش‌های تماس با اینستاگرام و هر چیزی که در مورد ارتباط با اینستاگرام باید بدانید، بپردازیم. پس اگر حساب کاربری اینستاگرام شما با مشکل مواجه شده و نیاز به ارتباط با اینستاگرام دارید، در این مقاله همراه ما باشید.

پشتیبانی اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی در دنیا است که در حال حاضر میلیون‌ها کاربر جذب کرده است! یکی از مسائل بسیار مهمی که وجود دارد، این است که گاهی اوقات کاربران با مشکلات مختلفی در حساب کاربری خود مواجه می‌شوند که این مشکل با صبر کردن و انجام کارهای مختلف برطرف نمی‌شود. در این صورت مشکل باید از طرف سیستم اینستاگرام بررسی شود و شما دسترسی لازم برای این کار را ندارد! در چنین مواقعی پشتیبانی اینستاگرام است می‌تواند به شما کمک کند و مشکل حساب کاربری شما را رفع کند.

 

ارتباط با پشتیبانی اینستا

 

البته پیش از آن که بخواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم، بهتر است یک آمار و ارقامی در اختیار شما قرار دهیم. در حال حاضر اینستاگرام حدود یک میلیارد نفر کاربر دارد و اگر از هر ۱۰۰ کاربر روزانه یک نفر به مشکل بخورد و بخواهد با اینستاگرام ارتباط برقرار کند، روزانه ۲۷٫۰۰۰ درخواست پشتیبانی برای اینستاگرام ارسال می‌شود که عملاً پاسخگویی به این تعداد درخواست غیرممکن است! بنابراین روش‌های مستقیم تنها برای حساب کاربری با تعداد فالوور بالا امکان‌پذیر است، در غیر این صورت بهتر است از روش‌های غیرمستقیم استفاده کنید. البته لازم است بگوییم که در بسیاری از مشکلات اینستاگرام به راحتی و بدون نیاز به پشتیبانی اینستاگرام قابل حل است اما اگر نیاز به ارتباط با اینستاگرام دارید، در بخش بعدی همراه ما باشید.

چه زمانی به پشتیبانی اینستاگرام نیاز داریم؟

پیش از آن که بخواهید با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید، ابتدا بهتر است بدانید که در چه مواقعی نیاز به تماس با اینستاگرام دارید! در واقع بسیاری از مشکلات به کمک بخش راهنمایی سایت اینستاگرام یا آموزش‌های موجود در سایت‌های دیگر قابل حل هستند اما گاهی اوقات مشکلاتی به وجود می‌آیند که در هیچ سایتی، حتی سایت اینستاگرام، خبری از این مشکل نیست. همین مسئله باعث می‌شود تا به نیاز به تماس با اینستاگرام داشته باشید و با بیان مشکل، از تیم پشتیبانی اینستاگرام کمک بگیرید.

 

چه زمانی به پشتیبانی اینستاگرام نیاز داریم؟

 

یکی از مشکلات جدی که معمولاً برای صفحات بزرگ اینستاگرام پیش می‌آید، غیرفعال (Disable) شدن صفحه است! گاهی اوقات بدون آن که دلیل آن را هم بدانید، صفحه اینستاگرام شما غیرفعال می‌شود که در این صورت تنها راه بازگردانی پیج تماس با اینستاگرام است. همچنین گاهی اوقات صفحه اینستاگرام شما هک می‌شود و از طریق بخش بازیابی اکانت نمی‌توانید اطلاعات آن را برای دسترسی مجدد به صفحه خود تغییر دهید. در این صورت است که نیاز به پشتیبانی اینستاگرام دارید تا دسترسی مجدد شما به صفحه اینستاگرام را فراهم کند! البته نباید فراموش کنید که گاهی اوقات ممکن است چندین روز پاسخ‌گویی از طرف اینستاگرام طول بکشد و همین مسئله باعث می‌شود تا در آن مدت در صفحه شما ده‌ها اتفاق غیرمنتظره بیفتد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم ابتدا به دنبال راه‌های دیگر باشید، اگر جواب نگرفتید به دنبال تماس با اینستاگرام باشید! در بخش بعدی به بررسی روش‌های تماس با پشتیبانی اینستاگرام می‌پردازیم تا به راحتی بتوانید با تیم پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار کنید.

روش‌های ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام

اگر قصد ارتباط با اینستاگرام را دارید، چندین راه برای آن وجود دارد که هر یک از آن‌ها مزایای خاص خود را دارند! البته برخی از آن‌ها اگر در ایران هستید، مشکل است و باید از راه‌های جایگزین استفاده کنید. در این بخش به بررسی ۵ مورد از ر وش‌های تماس با اینستاگرام می‌پردازیم تا در صورت نیاز به پشتیبانی اینستاگرام، به راحتی با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کنید. این روش‌ها عبارتند از:

 

روش‌های ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام

 

۱٫      ارتباط از طریق سایت یا اپلیکیشن

اولین روش برای ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام، ارتباط از طریق بخش Help است که از طریق سایت و اپلیکیشن امکان‌پذیر است. اگر از سایت اینستاگرام استفاده می‌کنید، برای استفاده از این روش ابتدا وارد بخش help.instagarm.com شوید! در این بخش اطلاعات زیادی راجع به مشکلات رایج اینستاگرام وجود دارد و با پیدا کردن مشکل خود، می‌توانید راه حل مربوط به آن را هم مشاهده کنید. البته با توجه به این که زبان این بخش انگلیسی است، ممکن است پیدا کردن مشکل برای برخی کاربران سایت باشد! اینستاگرام این بخش را با زبان‌های مختلف در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید با زبان موردنظر خود آن را مطالعه کنید. یکی از زبان‌های این بخش اینستاگرام، زبان فارسی است که می‌توانید مشکلات اینستاگرام را با زبان فارسی مطالعه کنید. برای این کار کافی است به پایین‌ترین نطقه این صفحه مراجعه کرده و زبان موردنظر خود را انتخاب کنید. در این سایت از طریق بخش Report می‌توانید مشکل را به اینستاگرام گزارش کنید و منتظر پاسخ آن‌ها بمانید.

 

آموزش رپورت مشکل از طریق اپلیکیشن اینستاگرام

 

اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید که از طریق اپلیکیشن وارد اینستاگرام می‌شوند، باز هم می‌توانید این گزارش را برای اینستاگرام ارسال کنید. برای این کار کافی است وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و سپس بخش Setting را از طریق پروفایل خود باز کنید. در این بخش گزینه‌ای به نام Help مشاهده می‌شود که با کلیک بر روی آن، گزینه‌های دیگری را مشاهده کنید. در این بخش کافی است بر روی Report a Problem کلیک کنید و سپس وارد بخش بعدی شوید! در پنجره باز شده بر روی Report a Problem کلیک کنید و مشکل خود را بنویسید؛ البته باید به یاد داشته باشید که متن شما باید به صورت انگلیسی باشد تا شانس شما برای دیده شدن گزارش توسط پشتیبانی اینستاگرام بیشتر باشد. در این بخش شما می‌توانید عکسی را از گالری تهیه کنید یا در همان لحظه اسکرین شات بگیرید تا مشکل برای تیم پشتیبانی اینستاگرام راحت‌تر قابل درک و تشخیص باشد. پس از ارسال گزارش، در صورت پاسخگویی تیم اینستاگرام در بخش نوتفیکیشن اینستاگرام پاسخ آن‌ها را مشاهده و راه‌حل رفع مشکل را دریافت خواهید کرد. در این روش گزارش‌ها به صورت زیر است:

Hacked Accounts: این بخش مربوط به گزارش صفحات هک شده است.

Impersonation Accounts: این بخش مربوط به گزارش اطلاعات یا هویت جعلی است.

Underage Children: این بخش مربوط به گزارش صفحه افراد زیر ۱۳ سال است.

Hate Accounts: این بخش مربوط به گزارش صفحات نژادپرستی و تنفرآمیز است.

Intellectual Property: این بخش مربوط به زیرپا گذاشتن حقوق معنوی و مسائل کپی رایت است.

Exposed Private Information: این بخش مربوط به گزارش صفحاتی است که اطلاعات افراد دیگر را منتشر می‌کند.

Self-Injury: این بخش برای گزارش پست‌هایی است که افراد به خود یا دیگران آسیب می‌زنند.

Abuse and Spam: این بخش برای گزارش پست‌ها و صفحات اسپم و آزاردهنده است.

Exploitation: این بخش برای گزارش صفحاتی است که در حوزه قاچاق انسان فعالیت می‌کنند.

Other Types of Reports: این بخش برای گزارش‌های مربوط به موضوعات دیگر است که در لیست بالا وجود ندارد.

شما باید ببینید که گزارش شما مربوط به کدام مورد می‌شود و از طریق همان بخش رپورت خود را ارسال کنید.

۲٫      ارتباط از طریق فیسبوک

فیسبوک یکی دیگر از شبکه‌های اجتماعی است که بسیاری از شبکه‌های اجتماعی دیگر در آن یک صفحه ایجاد کرده‌اند تا در صورت نیاز، کاربران بتوانند با آن‌ها در ارتباط باشند. اینستاگرام هم یک صفحه در اینستاگرام ایجاد کرده است تا کاربران بتوانند برای دسترسی به پشتیبانی اینستاگرام با آن در ارتباط باشند! صفحه مربوط به اینستاگرام در فیسبوک با آیدی InstagramEnglish در دسترس است که به راحتی می‌توانید آن را دنبال کنید و با کلیک بر روی Message در صفحه مربوط به آن، به تیم اینستاگرام پیام ارسال کنید.

۳٫      ارتباط از طریق توییتر

یکی دیگر از راه‌های مناسب برای ارتباط با اینستاگرام تماس با صفحه اینستاگرام در توییتر است! در واقع اینستاگرام همانطور که یک صفحه اینستاگرامی دارد، یک صفحه توییتر هم دارد تا در این شبکه اجتماعی هم بتواند با کاربران در ارتباط باشد. برای ارتباط با اینستاگرام از طریق توییتر کافی است آیدی Instagram را جستجو کنید و سپس با کلیک بر روی Direct Message با تیم پشتیبانی اینستاگرام در ارتباط باشید.

۴٫      ارتباط از طریق ایمیل

اگر با استفاده از راه‌های بالا موفق به برقرار ارتباط با اینستاگرام نشدید، ایرادی ندارد! یکی از راه‌های دیگر برای ارتباط با اینستاگرام استفاده از ایمیل است. تیم پشتیبانی اینستاگرام ایمیلی در اختیار کاربران قرار داده است تا هنگام بروز مشکل، بتوانند از آن استفاده کنند و پیام بدهند. شما می‌توانید از طریق ایمیل [email protected] مشکل خود را مطرح کنید تا اینستاگرام آن را بررسی کند! البته توجه داشته باشید که در این روش به دلیل حجم بالای ایمیل‌های کاربران ممکن است نیاز به صبر کردن برای مدت زمان طولانی داشته باشید یا حتی ممکن است پاسخی از طرف اینستاگرام دریافت نکنید. بهتر ست اگر جوابی دریافت نکردید به سراغ راه حل شماره اول بروید تا شانس شما برای دریافت پاسخ از طرف تیم پشتیبانی اینستاگرام بیشتر باشد.

۵٫      ارتباط از طریق شماره تماس

یکی دیگر از راه‌های تماس با تیم پشتیبانی اینستاگرام، استفاده از شماره ۱-۶۵۰-۵۴۳-۴۸۰۰ است. در واقع شماره تماسی که اینستاگرام در اختیار شما قرار داده است، مربوط به آمریکا است و ممکن است کاربران ایرانی به راحتی نتوانند با آن تماس بگیرند! همچنین شما باید به زبان انگلیسی گفتگو کنید تا مشکل رفع شود. این روش تماس با اینستاگرام برای افرادی که در ایران هستند، مناسب نیست و بهتر است به سراغ راه‌های دیگری بروید.

نتیجه گیری

گاهی اوقات افراد با مشکلی در حساب کاربری اینستاگرام خود روبرو می‌شوند که به کمک آموزش‌ها نمی‌توانند آن را رفع کنند و نیاز به تماس با اینستاگرام دارند! در این مقاله به بررسی تمام راه‌هایی که با استفاده از آن می‌توانید با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار کنید پرداختیم. شما می‌توانید راه مناسب برای ارتباط با اینستاگرام را انتخاب کنید و مشکل خود را به راحتی رفع کنید. اگر در مورد تماس با اینستاگرام سوالی دارید، می‌توانید از طریق بخش نظرات مطرح کنید تا پاسخگوی سوال شما باشیم و شما را راهنمایی کنیم.

نویسنده مطلب

دیدگاهتان را بنویسید