جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
برترین برندهای فروشگاهی در اینستاگرام
برترین فروشگاه‌های موفق ایرانی و خارجی در اینستاگرام

برترین برندهای فروشگاهی در اینستاگرام

 

برترین فروشگاه‌های موفق ایرانی و خارجی در اینستاگرام

بسیاری از کاربران از هر برندی که استفاده می‌کنند، آن را در اینستاگرام هم دنبال می‌کنند تا ببینند که در روزهای اخیر چه محصولی ارائه کرده است! همچنین بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی در اینستاگرام صفحه دارند و طرفداران خود را جذب کرده اند. این مسئله نه تنها در دنیا، بلکه در ایران هم مرسوم است و در حال حاضر فروشگاه‌های اینرنتی زیادی در اینستاگرام صفحه دارند. شاید این سوال برای شما کاربران پیش بیاید که بزرگ‌ ترین صفحات فروشگاه های اینترنتی در ایران و خارج کدام هستند! در این مقاله می خواهیم بزرگ ترین فروشگاه موفق اینستاگرام در ایران و خارج را بررسی کنیم. البته تعداد آن ها بسیار زیاد است و ما تنها چند نمونه از هر یک را بررسی می کنیم تا با آن ها آشنا شوید.

فروشگاه موفق اینستاگرام چیست؟

پیش از آن که بخواهیم به بررسی موفق ترین فروشگاه اینستاگرام در ایران و خارج را بررسی کنیم، ابتدا اجازه دهید با مفهوم فروشگاه موفق اینستاگرام آشنا شویم! به چه فروشگاه هایی در اینستاگرام موفق گفته می شود؟ معیارهای مختلفی برای موفقیت آن وجود دارد اما چند معیار مهم برای کاربران اهمیت زیادی داند. اولین چیزی که یک فروشگاه اینستاگرامی را موفق نشان می دهد، تعداد فالوورهایی است که جذب کرده است. مسئله دیگر میزان تعاملی است که کاربران با آن صفحه دارند؛ زیرا هر چقدر تعامل یک صفحه بیشتر باشد، نشان دهنده آن است که آن صفحه و برند نزد کاربران بسیار محبوب است و به همین دلیل با آن صفحه تعامل خوبی دارند.

 

برندهای برتر فروشگاهی ایرانی و خارجی در اینستاگرام

 

حال بر این اساس، هر چقدر یک صفحه اینستاگرامی تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشد و کاربران با آن صفحه تعامل بیشتری داشته باشند، آن صفحه، یک صفحه یا فروشگاه موفق اینستاگرامی محسوب می شود. در ایران تعداد زیادی از صفحات به این صورت هستند و موفق محسوب می شوند و در صفحات خارجی هم که تعداد آن ها بسیار زیاد است. البته معیار تعداد فالوور برای صفحات ایرانی و خارجی کاملاً متفاوت است؛ زیرا تعداد کاربران فارسی زبان نسبت به کاربران انگلیسی زبان در دنیا بسیار کمتر است.

برترین فروشگاه‌های ایرانی در اینستاگرام

اکنون که با مفهوم فروشگاه موفق اینستاگرام آشنا شدید و می دانید که به چه صفحاتی موفق گفته می شود، زمان آن رسیده تا با چند مورد از فروشگاه های موفق ایرانی در اینستاگرام آشنا شوید. در این بخش ۵ مورد از برترین فروشگاه های اینستاگرامی که از محبوبیت بسیار بالایی در میان کاربران برخوردار هستند را بررسی می کنیم:

  • دیجی کالا

دیجی کالا را همه ما می‌ شناسیم! دیجی کالا در حال حاضر بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی در ایران محسوب می شود که روزانه هزاران سفارش دارد. این فروشگاه اینترنتی در حال حاضر میلیون ها مشتری دارد و توانسته در صدر لیست بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی در ایران قرار بگیرد.

 

برند فروشگاهی دیجی کالا در اینستاگرام

 

صفحه فروشگاه دیجی کالا در اینستاگرام یکی از بزرگ ترین و پرفالوورترین صفحاتی است که توانسته به فروش این فروشگاه اینرنتی کمک زیادی کند. اگر شما هم جزء کاربرانی هستید که از دیجی کالا محصولات خود را سفارش می دهید، بعید نیست که شما هم صفحه آن را در اینستاگرام دنبال کنید! در این صفحه می توانید آفرهای ویژه ای را دریافت کنید و محصولات را با تخفیف مناسب تهیه کنید.

  • دیجی استایل

اگر به حوزه مد و پوشاک علاقه داشته باشید و خرید خود را به صورت اینترنتی انجام می دهید، بعید نیست که نام دیجی استایل به گوشتان خورده باشد. دیجی استایل یکی از فروشگاه های اینترنتی است که زیر نظر دیجی کالا فعالیت می کند و در واقع، یک پروژه ای است که دیجی کالا آن را راه اندازی کرده و توسعه داده است.

 

برند فروشگاهی دیجی استایل در اینستاگرام

 

در حال حاضر دیجی استایل سهم بسیار بزرگی از صنعت پوشاک را در بر گرفته است و توانسته فالوورهای زیادی در اینستاگرام جذب کند. دیجی استایل به عنوان یکی از برترین فروشگاه های اینترنتی در اینستاگرام شناخته می شود که روزانه محتوای جذابی برای کاربران قرار می دهد.

  • مو تن رو

اگر به حوزه لوازم آرایشی علاقه داشته باشید، حتماً می دانید که فروشگاه های زیادی در اینترنت وجود دارند که لوازم آرایشی و بهداشتی به فروش می رسانند. از میان آن ها، مو تن رو نام درخشانی در میان کاربران دارد و توانسته نظر بسیاری از آن ها را جلب کند. در حال حاضر مو تن رو بیش از ۵ سال است که فعالیت می کند و در این مدت توانسته بیش از ۳۰ درصد بازار را به خود اختصاص دهد که رقم بالایی است.

برند فروشگاهی مو تن رو در اینستاگرام

 

بنابراین مو تن رو در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است و کاربران زیادی از آن استفاده می کنند. صفحه اینستاگرام این برند هم به عنوان یکی از برترین فروشگاه های اینترنتی در اینستاگرام شناخته می شود و فالوورهای زیادی دارد.

  • خانومی

خانومی یکی دیگر از برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی است که در مدت زمان کوتاه توانسته جایگاه خوبی در میان کاربران به دست بیاورد. این فروشگاه با فراهم کردن محصولات ایرانی و خارجی، حق انتخاب را در اختیار کاربران قرار داده است تا بتوانند متناسب با نیاز خود محصولات را خریداری کنند.

 

برترین فروشگاه‌های موفق ایرانی و خارجی در اینستاگرام

 

این فروشگاه تمرکز ویژه ای روی اصالت محصول و تاریخ انقضا دارد و همین مسئله باعث شده تا محبوبیت زیادی در میان کاربران داشته باشد. در حال حاضر خانومی هم اینستاگرام تعداد زیادی فالوور دارد و گاهی به عنوان یکی از برترین فروشگاه ها در اینستاگرام از آن یاد می شود.

  • ویزلند

حوزه کیف و کفش چرم یکی از حوزه های بسیار پرطرفدار در میان خانم ها و آقایان است! ویزلند یکی از کسب و کارهای اینستاگرامی بسیار موفق است در این زمینه فعالیت می کند و توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند.

 

برند فروشگاهی ویزلند در اینستاگرام

 

از مهم ترین دلایل موفقیت و تمایز این برند با سایر برندها، خلاقیت و نوآوری همیشگی در تولید محصولات و ارائه خدمات است. حتی در بخش تولید محتوای اینستاگرام هم این برند خلاقانه عمل کرده و باعث شده تا محتوا برای کاربران از جذابیت بالایی برخوردار باشد.

این ۵ مورد از برترین فروشگاه های ایرانی در اینستاگرام هستند که فعالیت خوبی دارند و توانسته اند جایگاه خوبی در میان کاربران پیدا کنند.

برترین فروشگاه‌های خارجی در اینستاگرام

علاوه بر فروشگاه های ایرانی، ممکن است برترین فروشگاه های خارجی اینستاگرام هم برای شما جذب باشد! در این بخش به بررسی ۵ مورد از بهترین فروشگاه ها و برندهای برتر که در اینستاگرام فعالیت خوبی دارند، می پردازیم:

  • نایک

حتی اگر طرفدار برند نایک نباشید، بعید است که نام آن را نشنیده باشید! نایک یکی از برندهای ورزشی است که در زمینه تولید پوشاک و کفش ورزشی فعالیت می کند و با توجه به سابقه درخشان، توانسته به یکی از برترین صفحات فروشگاهی در اینستاگرام تبدیل شود.

 

برند ورزشی نایک در اینستاگرام

 

این برند با شناخت دقیق نیاز کاربران و ایجاد حس اعتماد توانسته جایگاه خیلی خوبی در اینستاگرام کسب کند و از طریق آن، محصولات و خدمات خود را تبلیغ کند. همچنین این برند به جای تبلیغ مستقیم، محصولات خود را توسط افراد معروف یا محتوای با کیفیت به نمایش می گذارد که تاثیر آن بسیار بیشتر است.

  • استارباکس

استارباکس یکی دیگر از برندهایی است که اگر اهل قهوه باشید، حتماً نام آن را شنیده اید. استارباکس یکی از برترین صفحات اینستاگرامی را دارد که پست های آن به صورت چند صد هزارتایی لایک دریافت می کند.

 

برند قهوه استارباکس در اینستاگرام

 

این برند در بخش محتوا به جای تبلیغات مستقیم، از تصاویری که کاربران برای آن ارسال می کنند استفاده کرده است و همین مسئله باعث شده تا حس صمیمیت میان کاربران با صفحه برقرار شود. این مسئله به افزایش تعامل کاربران با صفحه کمک زیادی کرده است و در حال حاضر می توان از آن به عنوان یکی از برترین برندهای اینستاگرام یاد کرد.

  • GoPro

گوپرو یکی از برندهایی است که در زمینه تولید دوربین های ورزشی و گردشگری فعالیت می کند! با استفاده از محصولات این شرکت به راحتی می توانید تصاویر و ویدئوهای جذاب و ارزشمندی را تولید کنید و با استفاده از آن صفحه اینستاگرام خود را از محبوبیت بیشتری برخوردار کنید.

 

برند دوربین گوپرو در اینستاگرام

 

این برند برای افرادی که زندگی ماجراجویانه در دریا و جنگل دارند مناسب است و بسیاری از این دسته از افراد، صفحه اینستاگرام این برند را دنبال می کنند. همین مسئله منجر شده تا این برند به یکی از برترین برندهای فروشگاهی در اینستاگرام تبدیل شود.

  • Lacoste

یکی دیگر از برندهای شناخته شده برای ما ایرانی ها، برند Lacoste است که در زمینه مد فعالیت می کند! این برند توانسته اصول قدیمی خود را به همراه اصول جدید صنعت مد به همراه هم جلو ببرد و همین مسئله این برند را خاص کرده است. در حال حاضر این برند فالوورهای زیادی را جذب کرده است و توانسته مشتریان زیادی را هم برای محصولات خود جذب کند.

 

برند پوشاک لاکست در اینستاگرام

 

این برند از تاریخچه خود و ارائه داستان های جذاب توانسته داستان برند را به خوبی برای کاربران بگوید و همین مسئله باعث شده تا به یکی از برترین صفحات فروشگاهی اینستاگرام تبدیل شود.

  • Sephora

از معدود برندهایی که برای تبلیغات محصولات خود به جای تبلیغ مستقیم، از آموزش های کاربردی استفاده کرده است می توان به Sephora اشاره کرد. این برند حرفه ای عقیده دارد که آموزش برای کاربران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به همین دلیل با ارائه آموزش های ارزشمند و با کیفیت توانسته به صورت غیرمستقیم محصولات و خدمات خود را هم تبلیغ کند.

 

برند آرایشی سیفورا در اینستاگرام

همچنین جالب است بدانید این برند بزرگ برای آموزش های خود، از اینفلوئنسرهای بزرگ استفاده می کند که تاثیر زیادی در بازاریابی آن دارد. در حال حاضر این برند هم به عنوان یکی از برترین فروشگاه های اینستاگرامی شناخته می شود که کاربران زیادی آن را دنبال می کنند.

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی کامل برترین صفحات و فروشگاه های اینستاگرامی پرداختیم که در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار هستند! اگر سوالی در مورد این مقاله یا راه اندازی یک فروشگاه برتر اینستاگرام دارید، می توانید از طریق بخش نظرات مطرح کنید تا شما را راهنمایی کنیم. همچنین اگر فروشگاه برتر اینستاگرامی می شناسید، از طریق بخش نظرات به ما و سایر کاربران معرفی کنید!

نویسنده مطلب

دیدگاهتان را بنویسید